
Distributiekanalen in marketingperspectief
Krijg inzicht in de commerciële distributieproblematiek van producenten, dienstverleners en distribuanten
Distributiekanalen in marketingperspectief
Distributiekanalen in marketingperspectief is een basiscursus voor studenten en professionals die begaan zijn met het reilen en zeilen van de distributiekanalen.
heldere structuur
breed en volledig overzicht

Aan de slag met distributiekanalen in marketingperspectief
Distributiekanalen in marketingperspectief behandelt het distributiebeleid van ondernemingen. Hoewel het boek eender welk type organisatie als conceptueel vertrekpunt neemt in het eerste hoofdstuk, ligt de verdere klemtoon op de commerciële distributieproblematiek van producenten, dienstverleners en distribuanten. De wisselwerking van het distributiekanaal en zijn actoren – waaronder de moderne, digitaal geconnecteerde consument – met de sterk veranderende omgeving wordt hierbij sterk beklemtoond.
Het boek baseert zicht niet alleen op de recente wetenschappelijke literatuur die de commerciële distributieproblematiek probeert in kaart te brengen en te verklaren, maar maakt ook stelselmatig de vertaalslag naar de realiteit van het hedendaagse Belgische distributielandschap dat immense veranderingen ondergaat omwille van het sterk gewijzigde koopgedrag. Naast de onmisbare theoretische denkkaders en -concepten ontmoet de lezer dan ook heel wat recent Belgisch cijfer- en feitenmateriaal.
Ontdek meer!
De auteurs
Ook interessant voor jou?
Een vraag over ons aanbod?
Stel jouw vraag of maak een afspraak met je accountmanager. We helpen je graag verder!
