Slimme marketing. Naar datagedreven succes voor ondernemingen
In Slimme marketing begeleiden onze auteurs jou richting een succesvolle en datagedreven marketingstrategie en dit vanuit zowel Belgisch als Nederlands perspectief.
Onze auteurs reiken met deze praktische uitgave handvaten aan voor zowel studenten als professionals voor het nemen van gefundeerde marketingbeslissingen. Een nieuw must-have marketingboek boordevol actuele cases en tools.
Een praktische handleiding voor het creëren van een succesvolle datagedreven marketingstrategie
Concrete ondersteuning voor zowel student als professional
Focus op unieke context lage landen
Aandacht voor toekomstige trends en innovaties zoals AI en machine learning
Een krachtige samenwerking tussen AP Hogeschool en Universiteit Antwerpen
Jouw KMO in de spotlight!
Inspireer anderen met jouw ervaring in datagedreven marketing. Onze auteurs willen jouw verhaal horen en misschien zelfs als case opnemen in onze nieuwe uitgave.
Deel je graag jouw ervaring? Neem contact met ons op en we gaan samen op zoek naar een passend moment.
Over deze editie
De auteurs
Ook interessant voor jou?
Een vraag over ons aanbod?
Stel jouw vraag of maak een afspraak met je accountmanager. We helpen je graag verder!